Muffiny

Kdo vymyslel muffiny, byl Génius!!!

Muffiny jsou ideální svačinka nejen doma, ale hlavně kamkoli ven…do školy, do práce, na hřiště, na výlet,…..

Stránky

Translate

pátek 19. ledna 2018

Dort růže

 
Kamarádka měla narozeniny, moc jsem nepřemýšlela čím ji obdarovat, věděla jsem, že jí chutnají mé dorty. 
Na internetu jsem hledala inspiraci a našla jsem! 
Květinou ženu nikdy neurazíš.
Dort vypadal skvěle a nebyl nijak pracný...dokonce bych řekla, že byl docela jednoduchý...ale hlavně udělal radost a chutnal...co víc si přát :)

Korpus je světlý piškot 
Krém je z vanilkového pudinku a másla přibarvený potravinářskou barvou  
Zdobený marcipánem

Korpus jsem pekla ve dvou zapékacích miskách. Po spojení vznikl ideální tvar, ani jsem nemusela okrajovat.
Z růžového marcipánu se vykrajují půl kolečka a lepí se od vrchu jedno přes druhé. Půlkolečka se postupně zvětšují. První velikosti  jsem vykrajovala vykrajovátkem, další skleničkou a ty největší už od ruky. Není potřeba vykrajovat pravidelné tvary, růže přece také nemá dokonalé, stejné lístky. 
Ze zeleného marcipánu se vykrojí pár lístků, které se nakonec vloží pod samotný květ a je hotovo.





Žádné komentáře:

Okomentovat