Muffiny

Kdo vymyslel muffiny, byl Génius!!!

Muffiny jsou ideální svačinka nejen doma, ale hlavně kamkoli ven…do školy, do práce, na hřiště, na výlet,…..

Translate

pátek 7. dubna 2017

Plněné žampiony a muffiny z nádivky

0,5 kg žampionů

Nádivka:

3 stroužky česneku
hrst petržele
1 vejce
100g parmské šunky na kostičky
50g strouhané goudy

Olivový olej na zakápnutí

Na muffiny:

Muffiny původně vůbec nebyly v plánu, ale když zůstala nádivka, chtěla jsem ji nějak zužitkovat.
Mě zůstala nádivka na 3 muffinky, takže jsem přidala:
3 pol.lž. mléka
2 pol.lž.mouky
1/2 káv.lž. sody

Žampiony očistíme a odlomíme nožičky. Nožičky nakrájíme najemno, přidáme ostatní suroviny a vymícháme nádivku. Hlavičky žampionů vyskládáme na plech, naplníme nádivkou a zakápneme olejem. 


Do zbylé nádivky vmícháme potřebné množství mouky se sodou a mléka a zamícháme těstíčko, které nadávkujeme do formiček. Muffinky jsem ještě posypala trochou sýru, ale nemusí to být. Vzniklo z toho něco tak výborného, že takové muffinky určitě udělám znovu a v plné dávce :)


Pečeme společně asi 15 minut ve vyhřáté troubě na 160°C.
K obědu jsem k žampionům udělala bramborou kaši a muffinky se zbylými žampiony zůstaly na svačinu...fakt mňamka :)