Muffiny

Kdo vymyslel muffiny, byl Génius!!!

Muffiny jsou ideální svačinka nejen doma, ale hlavně kamkoli ven…do školy, do práce, na hřiště, na výlet,…..

Stránky

Translate

čtvrtek 25. února 2016

Lapač snů

Dcera hrozně ráda něco vyrábí a já jsem zjistila, že omotávání kusu kartonu 
je docela relaxační činnost :)
Navíc si parádně vyzdobíme dětský pokoj!

Potřebujeme:

kus kartonu (stačí z krabice od bot)
přízi v oblíbených barvách 
korálky
peříčka
nůžky nebo kobercový nůž 
nit
cca hodinu času :)


1. Na karton si načrtneme tvar, který budeme vystřihovat (vyřezávat). 
Vystřihneme tvar a uděláme lichý počet dírek, ve kterém vznikne výplet. 

 

2. Vyplétáme ob jednu dírku, na část  výpletu můžeme přidat korálky. Výplet ukončíme ve stejné dírce, 
ve které jsme začali. 
 



3. Po celém obvodu omotáme... 


 

...začátky a konce příze natáhneme po obvodu kruhu a omotáním upevníme.

 

 
4. Nakonec se na jedné straně udělá smyčka na zavěšení a na protější tři delší provázky, na které se připevňují peříčka
Peříčka jsem připevnila tak, že jsem navlékla korálek na provázek, do korálku jsem zastrčila i peříčko, konec provázku jsem přeložila a celé jsem to omotala nití.

Žádné komentáře:

Okomentovat