Muffiny

Kdo vymyslel muffiny, byl Génius!!!

Muffiny jsou ideální svačinka nejen doma, ale hlavně kamkoli ven…do školy, do práce, na hřiště, na výlet,…..

Stránky

Translate

pondělí 7. března 2016

Kváskové knedlíčky do polévky

1 malá cibule
1 stroužek česneku
1 vejce
6-8 pol.lžic aktivovaného kvásku (já měla celozrnný špaldový)
kvalitní rostlinný olej
2 vrchovaté pol.lžíce cizrnové mouky (nemusí být, já takto pašuji do jídla luštěniny)
celozrnná špaldová mouka (může být i jiná)
sůl, drcený kmín, majoránka, petrželka, pažitka

Těstíčko na knedlíčky dělám ještě před přípravou polévky.
Na rozpáleném oleji orestujeme cibulku, přidáme kmín, sůl a rozmačkaný česnek...necháme rozvonět, přidáme 2-3 pol.lžíce kvásku a odstavíme z plotýnky. Těstíčko se začne okamžitě srážet jako odpalované těsto, pořádně mícháme metličkou, aby z něj nebyla kulička. Tento základ necháme vychládnout a přidáme 3-5 lžic kvásku a zbytek surovin....mouku přidáváme postupně, dokud nevznikne husté těstíčko. Těstíčko přikryjeme a necháme v teple...



Mezi tím si uvaříme polévku (já jsem dělala zeleninovou se špetkou kurkumy a kmínu).

Těstíčko lehce promícháme a do téměř hotové probublávající polévky dáváme pomocí dvou lžiček knedlíčky, které se za cca 6-8 minut uvaří. Do polévky přidáme čerstvé bylinky a můžeme servírovat :)

Tyto knedlíčky jsou jemné, lehce česnekové, zdravé a hlavně výborné!

Nestačila jsem běhat do kuchyně, když jsem poslouchala neustálé: "já chci přidat knedlíčky" :)

Žádné komentáře:

Okomentovat