Muffiny

Kdo vymyslel muffiny, byl Génius!!!

Muffiny jsou ideální svačinka nejen doma, ale hlavně kamkoli ven…do školy, do práce, na hřiště, na výlet,…..

Stránky

Translate

čtvrtek 31. března 2016

Kváskový bylinkový knedlík

8 pol.lžic aktivovaného kvásku (dala jsem kvásek z ovesných vloček)
3 starší housky (já měla ovesné)
2 vejce
0,1 l mléka (já dala ovesné)
podle potřeby polohrubou mouku (já dala celozrnnou špaldovou)
špetku soli
bylinky - pažitka, petrželka,...
1 káv.lžičku citronové šťávy (neovlivní chuť, ale podpoří kvašení)




Housky nakrájíme na kostičky, zalijeme mlékem, ve kterém jsme rozmíchali vejce a zamícháme. Přidáme ostatní suroviny, mouku přidáváme postupně podle potřeby...já dala nakonec asi 3 vrchovaté pol.lžíce.



Těsto v míse přikryjeme pokličkou, víkem nebo dáme do igelitu a necháme hodinku odpočinout.
Odpočinuté těsto promícháme, vyklopíme na potravinářskou fólii, zabalíme váleček a dáme do vroucí vody, vaříme cca 25 min.pod pokličkou.


Hotový knedlík vytáhneme z vody a několikrát špejlí propíchneme, aby odešla pára a nezdrcl se nám. Vybalíme z fólie a podáváme :)

Žádné komentáře:

Okomentovat