Muffiny

Kdo vymyslel muffiny, byl Génius!!!

Muffiny jsou ideální svačinka nejen doma, ale hlavně kamkoli ven…do školy, do práce, na hřiště, na výlet,…..

Stránky

Translate

neděle 28. února 2016

Z kváskového kurzu



Dnes jsem absolvovala úžasný kurz


 



Přinesla jsem si spoustu informací, vychytávek a také kuchařku, vlastnoručně udělané těsto na chlebík a hlavně kvalitní kvásek (jako bonus i v sušené podobě :)



Kvásek se zabydlel v tomto hrnečku na kuchyňské lince...myslím, že z něj bude brzy plnohodnotný člen domácnosti :)



Bude to celozrnný půlnoční chléb :) Ještě ho nechám trošku nakynout a pak jde do trouby...než se dopeče je půlnoc, ale nic nevadí, těším se na něj při zítřejší snídani :)


Když jsem přinesla domů ten malý bochníček těsta, moje čtyřleté mláďátko kolem mě skákalo a vykřikovalo "mami ukaž kde máš ten chleba". Ukázala jsem jí těsto s tím, že z tohoto se teprve upeče a řekla jsem jí ať si přičichne jak voní...usmála se, přičichla a rázem do těsta vmáčkla takovou upřímnou pusu, až se jí čumáček otiskl do těsta :) pak mě objala :) 
Tak takhle mě dostala moje krásná malá pomocnice a byl to ten nejkrásnější zážitek za poslední dobu!


Tak je na světě opravdu Půlnoční chlebík (10 minut před půlnocí jsem ho vytahovala z trouby)....je to Celozrnný pšenično žitný bio chléb se sušenou cibulkou :)
...škoda, že nejde předat ta úžasná vůně, která se line ještě teď celým bytem :)

Žádné komentáře:

Okomentovat